Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Πρέπει να επιτραπεί η ευθανασία.


1 σχόλιο:

  1. κάτι ακόμα στα υπέρ: είμαι δωρητής οργάνων. είμαι αθλούμενη, δεν πίνω, δεν καπνίζω, θα επιθυμούσα λοιπόν, αν βρισκόμουν σε μια κατάσταση όπου η συνέχιση της ζωής μου θα ήτα ν δυνατή μόμο με μηχανική υποστήριξη -πχ αν έπεφτα θύμα τροχαίου΄- να μου γινόταν ευθανασία. έτσι θα προέκυπταν 3 οφέλη :
    -για μένα: με τις συνήθειες της ζωής μου,τη "ζωή" σε νοσοκομειακή κλίνη δε θα την έλεγα ακριβώς ζωή
    -στους καιρούς που ζούμε, δε θα στερήσω αυτή την κλίνη από κάποιον συνάνθρωπό μου που την έχει ανάγκη
    -και τέλος, όταν οι γιατροί θα μπορούν να μου κάνουν ευθανασία, θα μπορέσουν να πάρουν με τις σωστές διαδικασίες, όλα τα όργανα που θα ήταν χρήσιμα για να σωθεί η ζωή κάποιων αυνανθρώπων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή